Inne
Utylizacja aut. Czy złomowisko to opłacalny biznes? Czy można wciąż tak zarobić?
Sprzedawanie aut na złomowisku to naprawdę powszechne rozwiązanie, gdy chodzi o starsze, już zepsute egzemplarze. Zwykle zarabia tak skup złomu a także sam klient. Trzeba więc wiedzieć, że założenie złomowiska to nadal opłacalna działalność. Takie firmy oferują nie tylko samo utylizowanie samochodu – do wyboru pozostaje również odbiór oleju przepracowanego, utylizacja opon czy też skup metali kolorowych. Dowiedz się, czy prowadzenie złomu jest opłacalne!
Czy obecnie sprawdzi się tylko reklama w sieci?
Promocja w gazetach odeszła do lamusa. Dzieje się to na rzecz mocno ewoluującej reklamy internetowej. Jej obszerny wybór dedykuje firmom potężne okazje pokazania się wśród potencjalnych klientów. A co z formą outdorową? Rzeczywistość pokazuje, że bilboardy, czy reklamy dużych rozmiarów na kamienicach, a także na przystankach komunikacji miejskiej są stale niezmiernie atrakcyjne. Wzięciem szczycą się także reklamy na bazie światła – świecące szyldy, czy kasetony. Poniżej znajdziesz kilka słów w tym temacie.
Nietypowy zawód - czyli czym zajmuje się wedding planner?
Do tej pory organizację ślubu z udziałem specjalisty, widzieliśmy przede wszystkim w kinie amerykańskim, gdzie wesele organizuje się z ogromnym rozmachem. Teraz stało się to coraz bardziej modnym zawodem również w Polsce. Czym rzeczywiście zajmuje się organizator imprez weselnych? Co należy do jego zadań i w których kwestiach może nam doradzić przy koordynacji tak ważnej z życiu imprezy?
O czym musisz pamiętać prowadząc nawet niewielką firmę?
Jeśli posiadasz małą gastronomię, prawdopodobnie bardzo dobrze znasz się na kulinariach. Jeżeli masz własne studio artystyczne – jesteś specjalistą od nasycenia barw, kadrowania, czy doboru modeli. Tak samo – jeśli kochasz przygotowywać wyjazdy. Może jesteś fantastyczny w kwestii wycieczek w najmniej znane rejony globu i jesteś mistrzem w pozyskiwaniu najtańszych lotów, ale... przy każdej działalności, niezależnie od dziedziny – niezbędne są obszary, które nie są podstawową sferą przedsiębiorstwa.
Strona 5 z 6